Programlama Forumlarında Tatil Bitti

4 Aydır malumunuz üniversiteler tatildeydi. Dolayısıyla programlama forumlarının bir çoğundaki Admin ve Moderatorler de başlarını dinlediler. Ama zil çeldı. Gerçi üniversitelerde zil yok ama teşbih de hata olmaz.
Arık hemen hemen her forum da şöyle başlıkları yeniden görmeye başlayacağız;

  • Acil Yardım.
  • Kafayı yicem.
  • Allah rızası için bi el atın.
  • Yok mu bana yardım edecek
  • Acemiye yardım
  • Ödevim var nolur bir cevap
  • Abilerim ablalarım derdime çare
  • Yar bana bir eğlence....
Yetkiliden cevap : LOCKED!

Başlık zaten offside, ya içeriği. Oy oy oy.... Aman sabahlar olmasın. İçerik daha da haşat.

  • Okul takip programı yapmam lazım. Nasıl yaparım.
  • Elinde işletme programı olan var mı? Delphi'de...
  • Bitmez bu okul
Arkadaşlar, tamam acil yardıma ihtiyacınız olabilir. Ama bu ihtiyacınızı gidermenin ilk ve temel noktası doğru soru sormaktır. Hemen şunu okuyun. Düzgün Soru Sormanın Yolları. Hem siz kafayı yemeyin hem de yöneticiler.
Selametle.

Hiç yorum yok: