Msn maceraları 1 : Yongalılar

Zaman zaman hepimizi birileri çileden çıkartır. Çünkü bu asli görevler arasındadır. Bazen bizler de birilerini çileden çıkartırız. Neyse öz eleştirimizide yaptıktan sonra beni çileden çıkartan bazı kişi ve olaylara ara sıra değineceğimi belirtir ve ilk Yongalı yı (Beni çileden çıkartanlara taktığım bir sıfattır) anlatayım.

msn diyorki; filan kişi sizi eklemiş ne yapayım. Gabul buyur gelsin bakalım.

- Merhaba buyrun beni eklemişsiniz, ben kefukar.
- Evet ben ekledim.
- Evet biliyorum çünkü ben eklemedim :)
- Adınız ne ? nereden?
- nick kullanırım kefukar, TCP/IP den.
- Hımm. Benimki Gamze, Ankaradan. // Çattık gene kız çıktı. Al başına belayı. Kendimi ICQ da hissettim ama neyse bakalım ne çıkacak altından.
- Memnun oldum Gamze . Buyur seni dinliyorum.
- Benim delphi öğrenmem lazım yardmcı olur musunuz?
- Ben de pek bilmem ama elimden gelen bişey olursa fırsat buldukça olabilir. Nedir takıldığın nokta?
- Ben bu delphiyi anlamadım.
- Ben de senin ne demek istediğini anlamadım.
- Ya işte delphi öğret bana ne olur...
- Gamze, başka bir dil olsa neyse ama Delphi Türkiyede en çok kullanılan ve en çok Türkçe dokümana, foruma hatta video eğitimleriyle anlatılan bir dil. Dur ben sana linkleri vereyim.
- Yok yok biliyorum onları.
- Nasıl yani Türkçe pdf ler, destek forumları, eğitim videolarını biliyorsun, okudun izledin öyle mi?
- Evet baktım videolara. Zaten Filan yazarın kitabını da aldım. Ama gene de bişey anlıyamadım.
- Desene durum vahim. Valla Gamze sen kitapları, pdf leri, forumları, eğitim videolarını izlediysen ve hiçbir şey anlamadım diyorsan beni bırak Marco Cantu gelse gene sana Delphiyi öğretemez.
- Ama öğrenmem lazım.
- Öğren o zaman. Ama daha beyinler arası data transferi keşfedilmedi. Yani bu kafayla gidersen öğrenebilmek için bu icadı beklemen lazım. Hadi canım Rabbim Selamet versin.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hehe :) hocam ben gamzenin derdini anladım :) gamze sanırım algoritmayı, programlama mantığını bilmediğinden ( ve sanırsam okulda hocalar algoritmayı üstün körü geçip visual basicte buton eklemeyi felan öğrettiğinden) çakılıp kaldı :)

Eğer bir daha rastlarsanız "kerem köseoğlu kişisinin programlama mantığını okumadan gelme" diyebilirsiniz :P