KuryeNet : net olmayan hizmet

Önce turkcell şimdi de KuryeNet. Nedir benim bu kurumsal görünümlü vatandaşı enayi yerine koyup, istedikleri gibi oyun oynayan şirketlerden çektiğim.
Yıllardan sonra ilk kez Kredi kartım olacaktı. Bu yaşıma kadar tenezzül edip borç altında ezilmek, alışveriş çılgınlığına koşar adımlarla katılmak istememiştim. Ama artık ben de CIRTT yaptırmak istemiştim. Bu masumane isteğim başvurduğum banka tarafından şiddetle haklı bulunmuş ve bana CIRTT Kartımı KuryeNet ile yolladığını beyan etmişti.

Bekle Allah bekle gelen giden yok. İstanbul merkezi aradım İlgili İlin şubesinde kuryeniz cevabını ve o şubenin telefonunu aldıktan sonra, geçen hafta Perşembe günü telefon açtım.
- Evet bizde.. dedi.. Peki ne zaman BEN DE olacak ? dedim.
- Önümüzdeki günlerde dediler.
Tabi karşılarında yurdum koyunlarından var sandı garibim...
Dedim ki; Beyefendi, baya yuvarlak bir cümle oldu bu. Sizce ben bunu yer miyim?
- nasıl anlamadım dedi...
- Bana net cevap verir misiniz lütfen dedim... yanındakilerle birşeyler konuştu sonra bana ; Bu hafta içinde dedi.. Hadi bakalım bekliyorum dedim..

Tabi gelen giden yok. Bu gün tekrar aradım. Tabi aradım demek yanlış, 33. dk da ancak bir muhattap buldum karşımda. Dedim durum böyle böyle ne iş?
Karşımdaki hanımefendi Ayın 2 sinde yani 2 gün önce adresime uğranmış ama ben yokmuşum deyince kan beynime sıçradı.
- Hanımefendi utanmıyor musunuz yalan söylemeye? Ben 7/24 bu adresteyim, dedim.
Afalladı tabi... Neyse dedim ne zaman teşrif edeceksiniz onu söyleyin? Perşembe günü... Bugün pazartesi siz geçen hafta başında elinize ulaşan kuryeyi önümüzdeki perşembe diye gün veriyorsunuz öyle mi? Peki ben gelip alayım...
- Haşaaa beyefendi elden teslimatımız yok...
- Peki hanımefendi kafanıza göre takılın. İlgili kurum ve mercilere şikayet edeceğim bilesiniz dedim kapattım.

Merkezlerine durumu anlattım kısaca;

Daha önce de mail atmıştım.... Aydın şubenizde kredi kartım var ama bir türlü getirip teslim etme tenezzülünde bulunmuyorlar.
Ben gelip alayım diyorum olmaz burdan teslim yapamayız diyorlar... Niye 10 gündür getirmiyorsunuz diyorum YALAN söylüyorlar "Ayın 2 sinde adresinize uğranmış yokmuşsunuz!".... Ben 24 saaat adresimdeyim. Benim hem evim hem işim burası... geceleri bile burada kalıyorum.
Az önce Aydın şubenizden 30 dk uğraşla telefonu düşürüp görüştüğüm bir kişi bana bu şekilde yalan beyanda bulundu. Ne zaman getirebilirsiniz o zaman ? diye sorduğumda da perşembe günü dediler.... Bu kadar lakayıt bir kurum görmedim.
Umuyorum ki firmanız değil sadece benim muhattap olmak zorunda kaldığım AYDIN şubeniz bu lakayıtlık içindedir.
Şayet öyle ise size AYDIN şubenizi şikayet ediyorum. Gerekeni yapar ve bu sorumsuzluklarına son verirsiniz.

Eğer bu hafta da Kredi kartım elime ulaşmasın ben de hakkımı yasal yollardan arayıp, maduriyetimin tazmini işlemini de başlatacağım...

Saygılarımla..


Sonra da Bankama durumu anlatan bir mail attım. Sonuçta ben onların müşterisiyim ve madurum...

Bakalım ne olacak :) Çatmayın kardeşim bana. Ben yemem.... Hayvan terli.
Borçsuz, dertsiz, sorunsuz, sağlıklı günler dilerim...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Aynı olay İstanbul Güneşli Acentasında da oldu. Sistem aynı. Sonuç aynı. Diyorum ne evrağı istiyosanız getirim yeterki elden verim. Bugün lazım. Bu kez de demezlermi biz gizli tutuyoruz adresimizi. Gizli acentayız diye.
5 seneye yakın kargo ve kurye de çalıştım. Ama bunları gördükçe ben neymişim diyorum. 1 tl kargo için 10 tl görüşme yapıyodum telefonda. Gerekirse eve geç gitmek pahasına Bilgi İşlemci ben götürüyorum Mağduriyeti sıfıra çekmek için.
Sonuçmu. Gelseniz de almıyorum kartı dedim. Naparsanız yapın.