Kimlik Degistirme Macerasi




Malum boşandık ya nufus cüzdanımızı değiştirelim dedik. En yakın nüfus müdürlüğüne gittim. Memur Bey! e izah ettim durumu.
- "Bu ilde ikamet etmediğiniz için veremem" dedi.
Nasıl olur MERNİS miş, online network ağıymış falan çok tekniğe dalmadan dedim ki;
- Ben Türkiye'nin her yerinden değiştiririm memur bey! desem de beyefendiye bununla ilgili bir yazı gelmediği için Nuh dedi Peygamber demedi.

Kan beynime hızlı çıkar benim. Bağırdım hafiften :) ama çare olmadı.
O sinirle Biraz daha büyük yakındaki bir başka ilçeye bastım gittim. Ben yanlış birşey istemiyorum ki. Ya da olmayacak birşey. Bu cüzdanı bana vermek zorundalar.

Yeni nüfus memuruna izah ettim durumu.
- Elbette alabilirsiniz dedi. Sıram gelince de cillop gibi sıfır km. memurdan olan nüfus cüzdanımı aldım.

Dönüşte şeytan dürtükledi tabi... :)
İlk memura, konuyla ilgili kendisine yazı gelmeyene, 60 yaşlarında olana, muhtemelen ilk yada orta okul mezunu olan Bey! uğramak lazımdı.
Ağzının payını vermek, kefukarla uğraşmaması gerektiğini, karşısındaki her vatandaşın koyun olmadığını anlatmak gerekti.

Girdim içeri elimde yeni nüfus cüzdanım malum memura yüksek sesle seslendim:
- Size gelmeyen yazı X nüfus müdürlüğünde mevcutmuş. Yeniledim. Evraklarınızı kontrol edersiniz artık. Dedim ve karşılık vermesine müsade etmeden döndüm gittim.
Hoş girdiği şok ile pek karşılık verecek durumu da gözükmüyordu ya neyse...
Az sonra da ilgili devlet birimine bir mail atcağım :)

//------

Ayrıca elime itinayla ulaştırılmayan Kredi Kartımla ilgili, bankama attığım mail sonucunda bana döndüler. Durumu teyit ettim ve en yakın şubeye yönlendirmelerini rica ettim. Kabul ettiler ve ilgileneceklerini söylediler. KuryeNet ile ilgili düşüncelerimi de paylaştım ve aynı firma ile ilgili çok şikayet aldıklarını öğrendim.

Bugün eğlendim ben ya :) Adrenalini seviyorum. Hakkımı aramayı seviyorum. Nus ile uslanmayanı Tekdir etmeyi de seviyorum. (Köteğe karşıyım)

Hiç yorum yok: