Bilişimcinin Reklam Kuşağı

Bu üstadlar bir alem. Mustafa ÖZCAN Hocam da döktürmüş :)


Bilişimcinin Reklam Kuşağı

Gece Tarifesi :

- Biz geceleri çok çalışıyoruz.
- Siz kim?
- Ben ve ev arkadaşım Hayrullah.
- Size geceleri çalışan programcı diyelim mi?
- Deyin bişey değişir mi?
- Değişir, sabah erken kalkamazsınız, benziniz sararır, gözleriniz morarır. Siz iyisi mi bizim yazılıma gelin, bizim yazılımda sabah çalışma saati projeye göre ayarlanır.

Bizim Yazılım
Bizim Yazılım
Bizim Yazılım

Yazılımcının önde gideni

Oğlum bakar mısın, çok yeteneklisin :

Bill Gates programcı bir çocuğa bakar ve ondaki yeteneği görür.

- Oğlum bakar mısın çok yeteneklisin, bu adresime mail atar mısın? der.
- Çocuk da kartvizite bakar ve billgates@hotmail.com olduğunu görür.
- Daha başlamadan jübile ! der.
- O kadar spamin arasında benim maili nasıl görecek...


Recep'in Pengueni :


- Birden bire garşıma çıkınca, gagası var gözlerinden biri güçük biri büyük bütün psikoallerjim arttı tabi.
Bu sırada Recep'in telefonu çalar.
- Recep Bey ben Microsoft'tan Pınar.
- Söyle bebişim.
- Recep Bey biz sizin bilgisayarınızda şöyle bir gezindik,
- Ne ! Neden !..
- Sizin iyiliğiniz için tabi efem. Sizin vista'ya geçmeniz gerektiğine kanaat getirdik.
- Nayır istemem benim için böyle bir fedakarlıkta bulunmayın.
- Ama Recep Bey bu şekilde daha mutlu olacaksınız. Hem xp'ye desteği de kesiyoruz.
- Hemen geçelim hemen geçelim. Fiyatı ne kadar bunun?
- 100 USD efendim.
- YUH ! Linux kullansam beş kuruş para vermeden hemi de istemediğin kadar yazılımla birlikte kullanacağım. Defol git başımdan beni Linux'umla baş başa bırak! Open Source'un keyfini çıkaracağım.


Hiç yorum yok: