This blog for Sale ( Satilik Blog) Only 1000$

Malum çok para lazım. Bunun için aklıma gelen herşeyi değerlendirmek istiyorum. Bugün düşündüm taşındım satacak neyim var diye. Önce hiçbir şey bulamadım. Çünkü 1 pantolon 1 gömlek filmdeki gibi "Çıplak Vatandaş" idim ben.

Sonra daha detaylı düşündüm. Ya dedim benim PR si 3 olan hit'i budu yerinde bir blogum var. eee varsa var nolcak. Kim ne yapsın senin blogu :) Birileri bişey yapar ya da yapmaz. Diyelimki talıplisi çıksa kaç para ederki diye düşündüm.
Sonra hani malum web sitesine değer biçen web siteleri var. Onlardan blogumun değerine baktım.

Tabi değişik sonuçlar çıkıyor. 103 $ dan 1635.2 $ a kadar.



Ne diyeyim umut dünyası. Belki bir alıcı çıkar anlaşırız. Elalem gibi evimiz, arsamız, arabamız yoksa da delikanlı gibi blogumuz var!

Gel vatandaş gel, sahibinden çok kullanılmış, hit ve karakter sahibi bloga gel!



My site is worth $1635.2.
How much is yours worth?


Hiç yorum yok: