Turkcell ve Ben

Beni takip edenler bilir. Geçenlerde de Akbank' a gönderdiğim maili sizlerle paylaşmıştım. Huyum kurusun içimde bir şey tutamam. Bir adaletsizlik gördüm mü bunu direk söyler ve tepkimi dile getiririm. Neyse gene megalomanlık yapmayayım.

Turkcell e gönderdiğim mail:

-----Original message------
From: kefukar{[at]}gmail.com
To: TURKCELL MUSTERI COZUM MERKEZI
Arrived at: 31.03.2008 20:07:47
Subject: sozsiz-Haz?r Kart

İsim Soyisim : kefukar :P
Tukcell/Hazırkart Abonesi : Evet
Gsm : 0535xxxxxxx
Tel : 0535xxxxxxx

Mesaj :

Uzun senelerdin Turkcell abonesiyim. Düzenli olarak konuşur ve sık sık kontör yüklerim. Ama artık yetti. Yaptığınız kampanya veya tarifler diğer GSM firmalarıyla kıyaslanamayacak kadar basit ve kullanıcı dostu olmaktan çok uzak. Bunları da yıllardır sindirdim. Ama sindiremediğim şey, özellikler son aylarda çevremdeki bazı abonelere (kontör yüklemeyen ve doğru dürüst kullanmayan) "size özel kampanya" ya da başka kılıflarla bedava kontör (ihbar et 500 sms kazan olayını kastetmiyorum) gönderilmesini sindiremiyorum. Ben ayda ortalama 250 kontör yüklerken extra bişey yok başka bir abone 2-3 ayda 100 kontör yüklesin bedava kontör gelsin. İyiymiş. Ben de öyle yapayım madem. Siz o tip müşterileri daha çok seviyorsunuz anlaşılan. Bana yok şu kampanya yok bu tarife ondan dolayı diye dönmeye zahmet etmeyim. Ben neyin ne olduğunu çok iyi biliyorum. Hatta bir arkadaşım müşteri hizmetlerini arayarak hattını kapattırmak istediğini beyan etmiş ve kapattırmaması karşılığında 1000 kontör bedava yüklendi. Aslında ben de bunları yazacağıma Müşteri hizmetlerini amalıydım. Neyse. İyi çalışmalar.

2 gün sonra Turkcell'den gelen cevap:
Sayın kefukar :),

Turkcell olarak abonelerimizin memnuniyetini artırmak üzere bu tür küçük dönemsel kampanyaları sürekli olarak yapmaktayız. Dönemsel olarak tekrarlanan bu tür kampanyalarımızda her ay farklı kriterlere göre belirlenmiş abonelerimize hediye dk/kontör/SMS verilmektedir.

Ancak bazı kampanyalarımız belirli kriterler göz önünde bulundurularak oluşturuluyor. Kullanım alışkanlıkları, ödeme alışkanlıkları gibi farklı unsurlar kriterlerimizi oluştururken bize yardımcı oluyor.

Farklı kampanyalar sunmaya devam edeceğiz. Web sitemizden kampanyalarımızı takip etmenizi öneriyoruz. İlginiz için teşekkür ederiz.

Tüm kampanyalarımızı ve servislerimizi www.turkcell.com.tr
adresinden güncel olarak takip edebileceğinizi bildirmek isteriz.

Saygılarımızla

Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.

Merih Bekri
Müşteri Çözüm Merkezi


Az önce gönderdiğim karşı mail:
Merih Bey,
Cevap mailiniz gayet açık. Teşekkürler. Ben iddalarımda haklıymışım, bunu siz de kabul etmişsiniz zaten. Sitenizi ve kampanyalarınızı! zaten takip ediyorum. Ama bundan sonra umurumda bile değil. Ben aldım cevabımı. Amacım size HAK - ADALET öğretmek veya aramak değil. Siz yolunuza ben yoluma. İyi günler....
//----------------------------------------------------------------------//

Yorum yapmama lüzum yok. Merih Bey yeterince açık izah etmiş. Evet tespitleriniz doğru ve böyle davranmaya devam edeceğiz demiş....
Benim tavrımı ise zaman içinde görecek Merih Bey ve Turkcell......

Hiç yorum yok: