Yazılımcılara devlet teşviği geliyorMUŞ

Binali Yıldırım, Habertürk'e açıkladı: "Ben yazılım projesi yapacağım" diyen kişiye devlet karşılıksız 100 bin YTL verecekmiş....

Peki o zaman ilk ben söylüyorum "BEN YAZILIM PROJESİ YAPACAĞIM"
Bana da verecek misiniz? Yoksa KosGeb gibi 40 dereden su getirip sadece dayısı ya da zaten parası olan kişilere mi vereceksiniz? çok merak ediyorum. Bu ülkede genç ve radikal yazılımcılara cidden destek olun, 2-3 yıl içinde yeşil yeşil $ ları WC de mi kullansak diye düşündürmeye başlasınlar.

Yakında çıkar işin kokusu... Sayın bakanın konuyla ilgili açıklaması;


Hadi bakalım vatana, millete, yazılımcılara Hayırlı Uğurlu olsun.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Türkiyede bu şekilde genç beyinlere yatırım yapmanın zorunluluğu her geçen gün belirginleşmektedir; ama türkiyede bu yatırımı yapacak ödeneğin devlet tarafından sağlanması konusu inandırıcı değil. Devletin devlet kurumlarına ödenek ayırmadığı gerçek.
özel söktere özellikle bu yatırımları gerçekleşitmeye başlamış olan TBV TBD TUSİAD gibi kurumlara beyin göçünü engellemek adına büyük iş düşüyor! umarım yanılırım ve Türkiye genç zihniyete yatırım yapar.