Tutkunun Dansı | TANGO |

Daha önce Saz Çalmak başlıklı yazımda bir çocukluk hevesimden, hayalimden bahsetmiştim. Şimdi de gençlik hayallerinden olan Tango hakkında iki çift laf etmek istedim.
Malumunuz Tango Güney Amerikanın yaban ellerinden olan Arjantin yöresinin halk oyunudur. Ne olur demeyin şimdi bizim Zeybeğimize ne oldu da gavurlaştın falan gibi laflar. Dedim ya geçlik hayali :)
Bir çok kişide olduğu gibi tango bana da Aşkı ve Tutuyu çağrıştırır. Malesef bu Tango tek başına yapılabilecek bişey olmadığı gibi ; zaman, emek ve beceri de gerektiriyor. Tabi şimdiye kadar uygun bir partner bulamadığım için ne zaman ayırabildim ne emek verebildim ne de becerikli olup olmadığımı deneyebildim. Ama arayışlarım devam ediyor :D

Ve işte gençlik hayallerimden olan Tangooooooooo..... // Bir gün yapacam ama. Görürsünüz :)
NOT: Ayak hareketlerine bakın yırtmaca değil ;)



Bu da J.Lo Abladan // daha birkaç fırın ekmek yemesi lazım :)

Hiç yorum yok: