Paypal hakkında

Yılların internet kullanıcısı hatta araştırmacısı olarak hep para pul işlerinden uzak durmuşumdur.

Paypal global e-ticareti ağlarına düşürmüşken ben oralı bile olmamıştım. Sırf meraktan geçen sene üye olmuştum ve bir daha girmemiştim bile.
Bir arkadaşımın paypal hesabına para yollamam icap etti. Girdim hesap doğrulaması yapmam lazımmış. Kredi kartı numaramı vermektense sanal kartımınkini verdim. Bilgileri onayladı ama benden 4 haneli kod istedi. Çekim esnasında açıklamaya yazmışlar kodu. Ama internet şubesinde işlem hala bekleyen provizyonlarda olduğu için açıklama falan görünmüyordu.
Zaten paypaldan bana gelen mailde de 2-3 gün içinde görürsün diyordu. Ama benim biraz acelem vardı.

Bankayı aradım. Yaklaşık 5 dk ordan ora gezerek en sonunda Şebnem Hanımla tanışmak nasip oldu. Anlattım durumu baktı göremedi. Yok öyle bir işlem dedi. Nasıl olmaz ben yaptım ve şu an internet şube hesabımda bekleyen provizyonlarda görünüyor siz nasıl göremezsiniz dedim. Ben bir araştırayım size cepten döneyim dedi. Eyvallah bacım dedim...

1.5 dk içinde döndü. Aldık kodu girdik paypal a... Onayladık hesabımızı. Aktardık parayı hamdolsun. Alıcının da aldım gabul ettim demesinden sonra arkadaşım Paypal hesabından başka bir yere ödeme yapmak için 2 tık tık yaptı. Ama 30 dk beklemesi lazımmış. :)
Zaten Gönderilen paradan %8 kesti paypal ağam haraç olarak. Çok ya... %8.... Hemen Türk genç girişimcileri olarak yandı ampuller. OzHakikiPayPalTurk.Com açma fikri... :D

Hazı Paypala aşına olmuşken bir de Donate butonu aldım kendime attım sağ köşeye. Hasbel kader birileri bana destek olmak için para neyim yollar belki :)

Hiç yorum yok: