Hayat Nedir?

İnsanoğlu bazen umutsuzluğa düşer, karamsarlık denizinde boğulur. Böyle durumlarda aslında kendinin de cevabını bildiği bazı sorularına yanıtları bir dostundan fırça mahiyetinde duymak ister.
En azından ben istiyorum :) İşte bu noktada kıymetli bir dostumla dertleşmek istedim. Sağolsun bana öyle fırçalar attı ki kendime gelmeme vesile oldu.

Fırçanın sonunda hayatın tanımını ve yapmamız gerekeni şöyle özetledi;

Cevap : Tabiki hayır. Asla pes etmek yok. Sürekli mücadele.....

Eyvallah dostum, eyvallah....

2 yorum:

seviye dedi ki...

Her bunalım dibe sürükler... Yaşamak, derin bir sıçrayışla suyun üstünde durmayı başarabilmek... Üzülecek çok şey oluyor, insanın kendini üzmesi ise hayattaki en aptalca hareketlerden biri :)
Güzel bir yıl olması ümidiyle, kafanız hep su üstünde olsun ...

Kefukar dedi ki...

Çok doğru söyledin kardeşim.
İnşaallah hepimiz için hayırlı ve güzel bir yıl olur.