TurkMag'deki İkinci İletim

Turkmag.com' daki ilk karalamam

başlıklı iletimde Dost-Sevgili-Eş İlişkilerini başlıklı yazımı sizlerle paylaşmıştım. İkinci yazımda konu olarak İnternet Aşkları başlığıyla genel olarak birçok kişinin bildikleri bazı dikkat edilmesi gerektiğine inandığım bilgilere ayırdım.

İnternet Aşkları

internet aşkı Son yıllarda birçok şey gibi aşklar da değişti. Aslında aşkın tarifi ile başlamak var söze. Ama her ne kadar aşk tarifi yapsam da biliyorum ki bu da göreceli günümüzde. Onun için gerek görmüyorum.

Bizim gençliğimizde kız veya erkek tavlamakGeçen gün bir site keşfettim kız kaynıyor. Şimdiden msn'e 3 tanesini düşürdüm" veya "Kız biliyon mu? Feyzbuk'dan beni hep eski okul ve mahalle arkadaşlarımdan olan erkekler eklemiş. Hele biri var çok şeker. Msn'de de görüşüyoruz." gibi ortamlar veya cümleler akla geliyor. (Tavlamak kelimesi çok kaba!) denildiğinde; mahallede, okulda, çarşıda veya bilumum ortamlarda yapılan bir eylem olarak algılanırdı. Günümüzde ise gençler artık kendi aralarında muhabbet ederken ; "

Velhasıl, sosyalleşmek de kablolarla oluyor. Acıyorum bu gençliğe! Gerçek hayat yerine, sanal bir dünyada yaşıyorlar.

Aşk vardır ve güzeldir!........................

Yazının devamını okumak için tıklayınız......


Hiç yorum yok: