Turkmag.com' daki ilk karalamam


Kısa süre önce Turkmag.com yöneticilerinden olan Ferhat Bey 'den Turkmag için yazarlık teklifi almıştım. Onların deyimiyle Kalemşör. Sağolsunlar blogumu takip ettiklerini ve beni aralarında görme isteklerini bildirdiklerinde hiç düşünmeden kabul ettim. Turkmag.com yeni bir oluşum. Şahsi kanaatim Türkiyemizin ihtiyacı olan bir eksiği giderme noktasında kurulmuş, çok samimi ve ciddi üstadlardan oluşuyor. Yoksa siz yeni mi duyuyorsunuz? O zaman hemen künyeye bir göz atın.
İlk yazımı karalayıp yolladım. Konumu insan ilişkilerinden ilk sırada yer alan dost, sevgili ve eş ilişkilerine ayırdım. Beta aşamasında olan Turkmag.com hızlı ve ciddi ilerlemesini sürdürerek çok kısa zamanda çok değerli bilgiler içeren dev bir online Türkçe dergi haline geleceğinden eminim. Bu Türkçe içeriğe elimden ve dilimden geldiğince katkıda bulunmaya çaba göstereceğim.
Herkesi bu içeriğe katkıda bulunmaya davet ediyorum.

Hiç yorum yok: